A deperszonalizációs/derealizációs zavarról

Álom a valóságban

Álom a valóságban

Várakozás...

2016. december 06. - lelencgyerek

Arról sokat hallunk, hogy az otthoni egészségügyi rendszer mennyire túlterhelt, de most már tapasztalatból mondhatom, hogy ez Franciaországban is így van. Október 12-én kerestem fel először a pszichológiai központot, ahova végül november 16-ára kaptam időpontot. Itt még rendes orvos nem látott, hanem egy ún. infirmière-el átbeszéltük a problémámat és ő hivatott arra, hogy a megfelelő orvoshoz, kezelésre orientáljon. 1 óra beszélgetés után újabb időpontot kaptam 2 hétre rá (november 30), ahol megint csak beszélgetés volt, orvos nem, majd elküldött azzal, hogy jöjjek vissza december 8-ám, addigra átbeszélik a helyzetem és megmondja hogyan tovább. Ma betegségre hivatkozva áttetették ezt az időpontot is december 14-ére.

Azt mondják a deperszonalizáció egyik tünete az érzelmek hiánya, lapossága, de most inkább erős dühöt érzek. Keserűen jegyzem meg, hogy ennek talán még örülnöm is kéne... Tényleg remélem, hogy eljutok egy szakemberhez végre egyszer.

A bejegyzés trackback címe:

https://deperszonalizacio.blog.hu/api/trackback/id/tr3012028335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása